wtorek, 6 grudnia 2011

Jaki środek lokomocji do Francji (Paryża)

Jeżeli już zaplanowaliśmy ekscytującą podróż do Paryża to czym najlepiej dojechać??? Tutaj trzeba sobie postawić pytanie ile jestem w stanie zapłacić i jaki komfort podróży mnie interesuje. Ja z zasady preferuję jazdę samochodem gdyż lubię niezależność, jadę kiedy chcę i o której chcę :-))). Moja stała trasa to przechodzę na przejściu granicznym w Jędrzychowicach następnie sunę na Norynbergę. Na wysokości Norynbergi jest odbicie na Heilbronn to jest mój następny punkt docelowy. Po minięciu Heilbronn kieruję się na przejście graniczne w Sarsbrucken i już jesteśmy po stronie francuskiej. Następnie kierujemy się na Metz a później już pojawią się drogowskazy na Paryż. Koszt takiej podróży w jedną stronę to około 200 euro (paliwo + bramki) no i trasę opisałem ogólnikowo. Niektórzy wybierają trasę przez Belgię ale odległość jest w przybliżeniu taka sama a każdy wybiera trasę jaka mu bardziej odpowiada. Plusy podróży autem to z pewnością swoboda i niezależność oraz to że możemy wziąć bagaż taki na ile nam pozwoli bagażnik naszego samochodu. Minusem z pewnością jest to że przez całą podróż musimy pracować no chyba że mamy kogoś na zmianę jak i koszt takiej podróży. Czas podróży w przybliżeniu 16 godzin, oczywiście to jest zależne ile i jak długie robimy przerwy. To jest moja koncepcja trasy i podróży autem, serdecznie zapraszam odwiedzających do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami i uwagami jaką wybrać trasę przy podróży autem. Z pewnością takie uwagi wielu odwiedzającym mogą się przydać. Jutro postaram się omówić przejazd autokarem oraz przelot samolotem, co jest korzystniejsze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz